Faq najczęściej zadawane pytania

Jak zrobić zakupy w sklepie TortyTorty.pl?

  • Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz być zalogowana/y. Jednak po założeniu konta będziesz mogła/ mógł śledzić historię swojego zamówienia, a przy złożeniu kolejnego zamówienia – oszczędzisz swój czas – Twoje dane uzupełnią się automatycznie.
  • Produkty, które chcesz kupić, wkładasz do koszyka, klikając w przycisk “Dodaj do koszyka”, który jest widoczny przy każdym produkcie. Możesz wybrać ilość produktu, który chcesz kupić. Po każdym kliknięciu w przycisk “Dodaj do koszyka” wyświetli się informacja, że produkt jest już w Twoim koszyku. Teraz możesz przejść  do swojego koszyka lub dalej kontynuować zakupy. 
  • Jeśli planujesz zapoznać się z innymi produktami w sklepie TortyTorty.pl kliknij w przycisk „Wróć do strony głównej” widoczny w lewym dolnym rogu strony Twojego koszyka. Wybrane do tej pory produkty w koszyku spokojnie poczekają na całe zamówienie (nie zostaną skasowane).
  • Zawartość koszyka możesz zawsze przejrzeć, klikając w link “Koszyk”, znajdujący się prawym górnym rogu każdej strony.
  • Jeśli uznasz, że masz już wszystkie potrzebne produkty w koszyku – przejdź do Twojego koszyka (link “koszyk”, znajdujący się prawym górnym rogu każdej strony).
  • Całkowity koszt transakcji (łącznie z kosztami wysyłki) zostanie wyświetlony po prawej stronie. Nie zapomnij: jeśli łączna wartość zamówionych produktów wyniesie 150 zł i więcej, i jeśli będzie opłacone z góry – za wysyłkę nic nie zapłacisz (dotyczy wyłącznie wysyłki na terenie kraju)!!!
  • Naciśnij „Przejdź do kasy”.
  • Uzupełnij dane, zwróć szczególną uwagę na poprawność adresu dostawy oraz dane kontaktowe (tylko wtedy będziemy mogli się z Tobą skontaktować, aby na bieżąco przekazywać informacje o stanie realizacji zamówienia).
  • Jeśli wybierzesz płatność przelewem elektronicznym (za pośrednictwem systemu Przelewy24, PayPal) lub kartą płatniczą zostaniesz automatycznie przekierowana/y na stronę, na której dokonasz płatności. Dane podawane podczas dokonywania płatności są szyfrowane i NIE są one udostępniane TortyTorty.pl. Po dokonaniu płatności wrócisz na stronę TortyTorty.pl.
  • Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje na Twój adres mailowy o koncie, na które należy przelać należność.
  • Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki – zapłacisz za zakupy w momencie dostarczenia ich przez kuriera lub w punkcie odbioru paczek.
  • Bez względu na sposób płatności, otrzymasz od nas mail, z informacją o Twoich zakupach. Przez cały czas więc będziesz mieć całkowitą kontrolę na swoimi zakupami. Oczywiście w każdej chwili możesz się z nami skontaktować w celu uzyskania wszelkich informacji.
  • Po przekazaniu zamówienia do realizacji, nie jest możliwa zmiana zamówienia oraz adresu dostawy.
  • Po skompletowaniu Twojego zamówienia i przekazaniu ich do punktu odbioru lub kurierowi, otrzymasz od nas mail, że Twoje zakupy zostały wysłane.

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to:

  • cena podana w opisie przy każdym wybranym produkcie oraz
  • koszty przesyłki (informacje o aktualnej wysokości kosztów znajdziesz tutaj). W przypadku zamówień o wartości powyżej 150 zł transport jest bezpłatny, o ile zamówienie zostanie opłacone z góry (dotyczy przesyłek krajowych).

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, jeśli paczka dostarczana jest przez kuriera (kurier za pobraniem) lub odbierana osobiście w sklepie stacjonarnym (Warszawa, Al. KEN 46 lok. U6). Zaznacz odpowiednią opcję w trakcie dokonywania zakupów.

Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?

Tak. Zaznacz odpowiednią opcję w trakcie dokonywania zakupów.

Punkt odbioru: Sklep TortyTorty.pl w Warszawie na Ursynowie, Al. KEN 46 tuż przy stacji metra Natolin
pon. – pt. w godz. 10:00 – 19:00
sob. w godz. 10:00 – 16:00
Tel. 735 480 876.

Termin odbioru: dzień, w którym został wysłany mail o zrealizowaniu zamówienia.

Opłaty związane z odbiorem osobistym:

  • 0 zł przy płatności za zamówienie z góry (przelewem, BLIKIEM lub on-line);
  • 0 zł przy płatności za zamówienie gotówką, kartą, BLIKIEM w punkcie odbioru.

Przesyłka będzie czekała na odbiór w punkcie 7 dni od momentu powiadomienia o możliwości odbioru. Nieodebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

Odbierając paczkę z punktu odbioru, prosimy mieć przy sobie numer zamówienia. 

Uwaga: system sklepu wymaga podania adresu dostawy, także wtedy, gdy wybierzesz odbiór osobisty. W takim przypadku wpisz adres naszego sklepu:  Al. KEN 46 lok. U6, 02-797 Warszawa lub xxx.

Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Wszelkich zmian w zamówieniu dokonujemy do momentu wpłaty (dotyczy płatności z góry). W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy. Po dokonaniu wpłaty nie ma możliwości zmiany zamówienia.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Termin oczekiwania na wpłatę to 3 dni robocze. Przelew powinien być zaksięgowany (nie wysłany) do upływu tego terminu, inaczej zamówienie zostanie automatycznie anulowane. 

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

Płatności możesz dokonać:

  • bezpośrednio na konto bankowe TortyTorty.pl (przelewem wykonanym w banku, internetowo, na poczcie),
  • on-line, za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (bezpieczna płatność kartą, BLIKIEM lub szybkim przelewem z banku internetowego), PayPal.
  • za pobraniem, w momencie odebrania zamówienia (opcja dostępna tylko przy wysyłce kurierem) lub w sklepie stacjonarnym, przy Al. KEN 46 lok. U6 w Warszawie (płatność gotówką, BLIKIEM lub kartą).

Jakie dane wskazać w przelewie?

W przypadku przelewu uzupełnianego samodzielnie prosimy o wpłatę należności na rachunek:

TortyTorty.pl, Al. KEN 46 lok. U6, 02-797 Warszawa

Numer konta: 34 1050 1025 1000 0092 1843 6575 (ING Bank Śląski)

UWAGA! – w tytule przelewu wykonywanego samodzielnie, bez pośrednictwa Przelewy24 lub Pay Pal, koniecznie proszę wpisać: imię, nazwisko, numer zamówienia (informacja podana będzie w mailu).

Brak powyższych danych może opóźnić wysłanie przesyłki.

W przypadku płatności dokonywanej poprzez system on-line Przelewy24 (płatność kartą kredytową lub elektronicznym przelewem bankowym) system automatycznie przekierowuje na stronę odpowiedniego banku lub na życzenie drukuje formularz płatności na pocztę.

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak, rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności on-line Przelewy24.

Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Tak. Każdy Klient otrzymuje od nas paragon, a na życzenie (wyrażone w procesie dokonywania zakupów na naszej stronie) wystawiamy fakturę VAT.

Czy mogę odebrać swoją przesyłkę w paczkomacie?

Tak. Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo. Wystarczy numer telefonu i kod odbioru. W dodatku przesyłkę może odebrać ktoś za Ciebie, bo Paczkomat nigdy nie prosi o dokumenty!

Paczkomat jest idealnym rozwiązaniem dla zajętych i zabieganych – Pracuje 24h dobę – 7 dni w tygodniu.

Podczas zakupów w naszym sklepie internetowym wybierz opcję Paczkomat InPost lub Orlen Paczka.

Gdy przesyłka zostanie dostarczona do Twojego Paczkomatu lub punktu odbioru otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru. Zachowaj je, by móc odebrać przesyłkę! Będąc już przy Paczkomacie na ekranie wpisz swój numer telefonu oraz kod odbioru. Skrytka z Twoją paczką otworzy się automatycznie. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

W naszym sklepie dostępna jest także opcja Paczka w Weekend. Tę formę dostawy możesz wybrać na naszej stronie od godz. 15-tej w czwartek do godz. 13:30 w piątek. Zamówienie złożone i opłacone do piątku do godziny 13:30 - otrzymasz do paczkomatu w sobotę.

Kiedy paczka do mnie dotrze?

Standardowo wysyłamy paczki w ciągu 24 godzin (w dni robocze), po zaksięgowaniu płatności lub, w przypadku zamówień “za pobraniem”, po złożeniu zamówienia. W wyjątkowych przypadkach, np. w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia, rezerwujemy czas przygotowania wysyłki maksymalnie do 3 dni roboczych.

W przypadku odbioru osobistego, paczkę można odebrać tego samego dnia, w którym został wysłany mail z informacją o zrealizowaniu zamówienia.

Kurierzy doręczają przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia nadania, w godz. 9-17 (dni powszednie).

Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 5 dni roboczych (dotyczy paczkomatu/ kuriera) od daty wysłania przelewu prosimy o poinformowanie nas o tym mailem na adres: sklep@tortytorty.pl

Co zrobić, gdy nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła już do nadawcy?

W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@tortytorty.pl.

W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar, np. gdy posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem ?

Reklamacje

Reklamacja z tytułu gwarancji.

  1. Wybrane Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Informacja o gwarancji Produktu wynika z jego opis.
  2. Okres gwarancji wynika z opisu każdego Produktu i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu.
  3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.
  4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotów, o których mowa w § 10 Regulaminu, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.

Reklamacja z tytułu rękojmi.

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
  2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tortytorty.pl lub pisemnie na adres: Tortytorty.pl, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 46/U-6, 02-797 Warszawa
  3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Tortytorty.pl, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 46/U-6, 02-797 Warszawa.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
  6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

Dodatkowe informacje:
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem ani wysyłanych do paczkomatów.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Reklamowany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Czy mogę zwrócić zakupione produkty, bez podania przyczyny?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku dokonania zakupu na odległość – masz możliwość zwrotu produktów bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Szczegóły zostały określone w § 10 Regulaminu sklepu Tortytorty.pl.

Dodatkowe informacje:
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Co zrobić, gdy paczka lub jej część zaginęła?

Prosimy o niezwłoczny kontakt w celu złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@tortytorty.pl.

Do kogo mam się zwrócić, jeśli mam problem z moim zamówieniem lub zamówionymi produktami?

Wszystkie pytania można kierować do nas w dowolnym czasie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@tortytorty.pl.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep TortyTorty.pl i nie są udostępniane innym podmiotom.

Masz prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Powierzone nam przez Ciebie dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Czy moje osobiste konto jest bezpieczne?

Dostęp do osobistego konta posiada tylko jego właściciel po wprowadzeniu adresu e-mailowego i hasła. Aby zapobiec nieautoryzowanemu użyciu konta, nie należy przekazywać hasła osobom trzecim.

W jaki sposób można usunąć swoje osobiste konto?

W tym celu napisz do nas mail na adres sklep@tortytorty.pl. Niezwłocznie usuniemy Twoje osobiste konto.

Czy mogę złożyć zamówienie z zagranicy i czy dostawy są realizowane do zagranicznych odbiorców?

Tak, realizujemy zamówienia poza terytorium Polski, do wybranych krajów Unii Europejskiej: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii (bez Wysp Kanaryjskich), Litwy, Niemiec, Szwecji, Łotwy. Ceny przesyłek uzależnione są od kraju, wagi oraz wielkości paczki i naliczane są automatycznie przez stronę sklepy Tortytorty.pl. Całkowity koszt wysyłki będzie widoczny, gdy podczas składania zamówienia wybierzesz kraj dostawy.

Do czego służy newsletter?

Za pomocą naszego Newslettera informujemy Cię na bieżąco o aktualnej ofercie oraz ofertach specjalnych. Nasz Newsletter można zamówić bezpłatnie i niezobowiązująco podając na stronie głównej swój adres e-mailowy i przesyłając go do nas za pomocą kliknięcia na link „Zapisz”.