Zapraszamy do naszego stacjonarnego sklepu w Warszawie! Przyjdź, zobacz i kup na miejscu w pobliżu stacji metra Natolin, ul. Meander 2A.

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Jak zrobić zakupy w sklepie TortyTorty.pl?

  • Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz być zalogowana/y. Jednak po założeniu konta będziesz mogła/ mógł śledzić historię swojego zamówienia, a przy złożeniu kolejnego zamówienia – oszczędzisz swój czas – Twoje dane uzupełnią się automatycznie.
  • Produkty, które chcesz kupić, wkładasz do koszyka, klikając w przycisk “Dodaj do koszyka”, który jest widoczny przy każdym produkcie. Możesz wybrać ilość produktu, który chcesz kupić. Po każdym kliknięciu w przycisk “Dodaj do koszyka” zostaniesz przeniesiona/y na stronę z aktualną listą produktów, które włożyłaś/eś do koszyka. Na tej stronie masz możliwość zmiany ilości zamawianych produktów (po każdej zmianie naciśnij „Przelicz”), możesz też bez problemu usunąć z listy produkty, jeśli się rozmyśliłaś/eś.
  • Jeśli planujesz zapoznać się z innymi produktami w sklepie TortyTorty.pl kliknij w przycisk „wróć do zakupów” widoczny w lewym dolnym rogu strony Twojego koszyka. Wybrane do tej pory produkty w koszyku spokojnie poczekają na całe zamówienie (nie zostaną skasowane).
  • Zawartość koszyka możesz zawsze przejrzeć, klikając w link “Do kasy”, znajdujący się prawym górnym rogu każdej strony lub w link „Sprawdź swój koszyk” po prawej stronie zdjęcia produktu.
  • Jeśli uznasz, że masz już wszystkie potrzebne produkty w koszyku – przejdź do Twojego koszyka (link “Do kasy”, znajdujący się prawym górnym rogu każdej strony lub w link „Sprawdź swój koszyk” po prawej stronie zdjęcia produktu).
  • Wybierz formę płatności i dostawy (dolna część ekranu). Całkowity koszt transakcji (łącznie z kosztami wysyłki) zostanie wyświetlony na dole strony. Nie zapomnij: jeśli łączna wartość zamówionych produktów wyniesie 340 zł i więcej, i jeśli będzie opłacone z góry – za wysyłkę nic nie zapłacisz!!!
  • Naciśnij „Przejdź do składania zamówienia”.
  • Uzupełnij dane, zwróć szczególną uwagę na poprawność adresu dostawy oraz dane kontaktowe (tylko wtedy będziemy mogli się z Tobą skontaktować, aby na bieżąco przekazywać informacje o stanie realizacji zamówienia).
  • Jeśli wybierzesz płatność przelewem elektronicznym (za pośrednictwem systemu PayU) lub kartą płatniczą zostaniesz automatycznie przekierowana/y na stronę, na której dokonasz płatności. Dane podawane podczas dokonywania płatności są szyfrowane i NIE są one udostępniane TortyTorty.pl. Po dokonaniu płatności wrócisz na stronę TortyTorty.pl.
  • Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje na Twój adres mailowy o koncie, na które należy przelać należność.
  • Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki – zapłacisz za zakupy w momencie dostarczenia ich przez kuriera lub w punkcie odbioru paczek.
  • Bez względu na sposób płatności, otrzymasz od nas mail, z informacją o Twoich zakupach. Przez cały czas więc będziesz mieć całkowitą kontrolę na swoimi zakupami. Oczywiście w każdej chwili możesz się z nami skontaktować w celu uzyskania wszelkich informacji.
  • Po przekazaniu zamówienia do realizacji, nie jest możliwa zmiana zamówienia oraz adresu dostawy.
  • Po skompletowaniu Twojego zamówienia i przekazaniu ich do punktu odbioru lub kurierowi, otrzymasz od nas mail, że Twoje zakupy zostały wysłane.

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to:

  • cena podana w opisie przy każdym wybranym produkcie oraz
  • koszty przesyłki (informacje o aktualnej wysokości kosztów znajdziesz tutaj). W przypadku zamówień o wartości powyżej 340 zł transport jest bezpłatny, o ile zamówienie zostanie opłacone z góry.

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, jeśli paczka dostarczana jest przez kuriera lub odbierana osobiście w sklepie stacjonarnym (Warszawa, ul. Meander 2A). Zaznacz odpowiednią opcję w trakcie dokonywania zakupów.

Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?

Tak. Zaznacz odpowiednią opcję w trakcie dokonywania zakupów.

Punkt odbioru: *Sklep TortyTorty.pl w Warszawie na Ursynowie, ul. Meander 2A (Pasaż Natoliński), ok. 100 m od stacji metra Natolin
pon. – pt. w godz. 11:00 – 19:00
sob. w godz. 10:00 – 14:00 (w okresie wakacyjnym w soboty sklep stacjonarny jest zamknięty)
Tel. 788 081 219.

Termin odbioru: dzień, w którym został wysłany mail o zrealizowaniu zamówienia.

Opłaty związane z odbiorem osobistym:

  • 0 zł przy płatności za zamówienie z góry (przelewem lub on-line);
  • 0 zł przy płatności za zamówienie gotówką, kartą w punkcie odbioru.

Przesyłka będzie czekała na odbiór w punkcie 7 dni od momentu powiadomienia o możliwości odbioru. Nieodebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

Odbierając paczkę z punktu odbioru, prosimy mieć przy sobie numer zamówienia oraz dowód tożsamości.

Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Wszelkich zmian w zamówieniu dokonujemy do momentu wpłaty (dotyczy płatności z góry). W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy. Po dokonaniu wpłaty nie ma możliwości zmiany zamówienia.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Termin oczekiwania na wpłatę to 3 dni robocze. Przelew powinien być zaksięgowany (nie wysłany) do upływu tego terminu, inaczej zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Nie ma możliwości wydłużenia terminu wpłaty.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

Płatności możesz dokonać:

  • bezpośrednio na konto bankowe TortyTorty.pl (przelewem wykonanym w banku, także internetowym, lub na poczcie),
  • on-line, za pośrednictwem serwisu PayU (bezpieczna płatność kartą lub szybkim przelewem z banku internetowego),
  • za pobraniem, w momencie odebrania zamówienia (opcja dostępna tylko przy wysyłce kurierem).

Więcej informacji na temat Płatności znajdziesz tutaj, *gotówką, kartą w naszym punkcie odbioru (Sklep TortyTorty.pl, ul. Meander 2A). Koszt: 0 zł.

Jaki dane wskazać w przelewie?

W przypadku przelewu uzupełnianego samodzielnie prosimy o wpłatę należności na rachunek:
TortyTorty.pl
ul. Meander 2A
02-791 Warszawa
Numer konta: 34 1050 1025 1000 0092 1843 6575 (ING Bank Śląski)
UWAGA !!! – w tytule przelewu wykonywanego samodzielnie, bez pośrednictwa PayU koniecznie proszę wpisać: imię, nazwisko, numer ID zamówienia (informacja podana będzie w mailu).
Brak powyższych danych może uniemożliwić lub znacznie opóźnić wysłanie przesyłki.
UWAGA !!! – pod wymienionym adresem nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionych produktów.

W przypadku płatności dokonywanej poprzez system on-line PayU (płatność kartą kredytową lub elektronicznym przelewem bankowym) system automatycznie przekierowuje na stronę odpowiedniego banku lub na życzenie drukuje formularz płatności na pocztę.

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak, rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności on-line PayU.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Każdy Klient otrzymuje od nas paragon, a na życzenie (wyrażone w procesie dokonywania zakupów na naszej stronie) wystawiamy fakturę VAT.

Kiedy paczka do mnie dotrze?

Standardowo wysyłamy paczki w ciągu 24 godzin, po zaksięgowaniu płatności lub, w przypadku zamówień “za pobraniem”, po złożeniu zamówienia. W wyjątkowych przypadkach, np. w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia, rezerwujemy czas przygotowania wysyłki maksymalnie do 3 dni roboczych.
W przypadku odbioru osobistego, paczkę można odebrać tego samego dnia, w którym został wysłany mail z informacją o zrealizowaniu zamówienia.
Kurierzy doręczają przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia nadania, w godz. 9-17 (dni powszednie).
Poczta Polska dostarcza przesyłki w ciągu 5 dni roboczych od dnia nadania.
Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 5 dni roboczych (dotyczy kuriera) i 10 dni roboczych (Poczta Polska) od daty wysłania przelewu prosimy o poinformowanie nas o tym mailem na adres: sklep@tortytorty.pl

Co zrobić, gdy nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła już do nadawcy?

W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@tortytorty.pl.

W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar, np. gdy posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem ?

Reklamacje

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z umową, a w szczególności w przypadku: 
    1. wad fabrycznych;
    2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy;
  2. Reklamacje towaru są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz 1176).
  3. Klienci powinni kierować pisemne reklamacje na adres: TortyTorty.pl, ul. Meander 2A, 02-791 Warszawa lub mailem na adres: sklep@tortytorty.pl.
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sklep reklamacji.
  5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  6. Jeżeli Klient, z przyczyn określonych w ustępie powyżej, nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
  7. Koszty związane z ewentualnym odesłaniem przez Klienta reklamowanego towaru, stanowiące równowartość opłaty pocztowej, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  8. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Dodatkowe informacje:
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Reklamowany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Czy mogę zwrócić zakupione produkty, bez podania przyczyny?

  1. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu Klient powinien złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  2. Klient obowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar należy odesłać na adres: TortyTorty.pl, ul. Meander 2A, 02-791 Warszawa.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  5. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy określony przy dokonaniu zamówienia) w ciągu 7 dni kalendarzowych na konto bankowe wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta.

Dodatkowe informacje:
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Reklamowany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Co zrobić, gdy paczka lub jej część zaginęła?

Prosimy o niezwłoczny kontakt w celu złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@tortytorty.pl.

Do kogo mam się zwrócić, jeśli mam problem z moim zamówieniem lub zamówionymi produktami?

Wszystkie pytania można kierować do nas w dowolnym czasie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@tortytorty.pl.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep TortyTorty.pl i nie są udostępniane innym podmiotom.
Masz prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.
Powierzone nam przez Ciebie dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Czy moje osobiste konto jest bezpieczne?

Dostęp do osobistego konta posiada tylko jego właściciel po wprowadzeniu adresu e-mailowego i hasła. Aby zapobiec nieautoryzowanemu użyciu konta, nie należy przekazywać hasła osobom trzecim.

W jaki sposób można usunąć swoje osobiste konto?

W tym celu napisz do nas mail na adres sklep@tortytorty.pl. Niezwłocznie usuniemy Twoje osobiste konto.

Czy mogę złożyć zamówienie z zagranicy i czy dostawy są realizowane do zagranicznych odbiorców?

Złożenie zamówienia w Sklepie TortyTorty.pl spoza terytorium Polski jest niemożliwe.

Do czego służy Newsletter?

Za pomocą naszego Newslettera informujemy Cię na bieżąco o aktualnej ofercie oraz ofertach specjalnych. Nasz Newsletter można zamówić bezpłatnie i niezobowiązująco podając na stronie głównej swój adres e-mailowy i przesyłając go do nas za pomocą kliknięcia na link „Zapisz”.

Copyright © TortyTorty.pl 2012 - 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone

Oprogramowanie e-commerce i-systems.pl